Barselsvikariat, - Klaver og teori- og hørerlærerhold.

Barselsvikar til klaverundervisning på Vejen Musikskole – forlængelse af ansøgningsfrist

Pr. 01.05.18 har vi et barselsvikariat som klaverlærer ledigt. I første omgang er stillingen ledig frem til og med 30. juni 2018, men med mulighed for forlængelse herefter.

Stillingen indeholder ud over soloundervisning i rytmisk klaver også 2 teori- og hørelærehold for talentelever.

 

Stillingen er på 14,83/37 timer og undervisningen ligger pt. på mandage og tirsdage.

 

Du vil skulle varetage bifags-klaverundervisning af vores talentelever, og derfor vil du også skulle indgå i vores talent-fagteam omkring løsning af opgaver omkring talentlinjen, bl.a. udvikling af linjen, koncerter, arrangementer, workshops mv. Herudover forventes du at deltage i vores rytmiske fagteam, i mødebånd samt i koncerter mv.

 

Al undervisning på talentlinjen er samlet om mandagen, og derfor vil en af de skemalagte dage altid skulle ligge denne dag. Timerne ligger på Basen i Vejen, som ligger 5 min. gang fra tog- og rutebilsstationen.

 

Vi søger en frisk person, som kan undervise i alle niveauer inden for rytmisk klaver. Du skal have kendskab til niveauet på MGK, idet vores talentlinje stiler mod, at eleverne vil kunne optages på MGK gennemførelse af linjen.

 

Herudover forventer vi at du:

 

  • har en relevant afsluttet musisk uddannelse

  • kan dokumentere erfaring med undervisning i klaver  

  • er pligtopfyldende og stabil i dit fremmøde

  • er udadvendt og imødekommende

Ansøgningsfrist er 2. maj. Ansøgning samt CV sendes elektronisk til musikskolejob@vejen.dk. Spørgsmål til stillingen kan rettes til Musikskoleleder Gitte Hvid på tlf. 79965200.

 

 

 

 

Vejen Musikskole søger en barselsvikar for vores sekretær

Vejen Musikskoles lærere, elever og ledelse søger en vikar for vores sekretær, som skal på barsel.

 

Stillingen er ledig til besættelse pr. 01.08.2018 og er en ca. 75%-stilling, med en gennemsnitlig arbejdstid på 28 timer om ugen. Vikariatet løber i første omgang frem til 01.11.2018 men med mulighed for forlængelse herefter. Der er evt. mulighed for at lave aftale om oplæringsperiode i juni.

 

 

Vi søger dig, hvis personlige kompetencer gør, at du favner bredden i opgaverne, og at du er engageret, imødekommende og vedholdende. Du er en holdspiller, men evner også at arbejde selvstændigt. Du har servicegenet til at yde den lille ekstra indsats, som får hverdagen til at fungere. Du yder kvalitetsarbejde og får tingene gjort, når de lander på dit bord. Du kan holde mange bolde i luften, bevare overblikket, tage initiativ og stadig være effektiv, struktureret, prioritere og bruge din tid rationelt. I en hverdag med mange aktiviteter kræver det robusthed til at tage en hurtig beslutning – og sige ”pyt”, når tingene ikke lykkes som tilsigtet.

 

Dine ansvarsområder er mange og varierede:

  • Udregning og indberetning af løn
  • Skemalægning i administrativt system
  • Bogføring og betaling af regninger, samt udstedelse af fakturaer
  • Administrering af databaser, hjemmeside samt facebookside.
  • Servicering af administration, elever, forældre, bestyrelse, undervisere, samarbejdspartnere m.fl.
  • Håndtering af e-mails, telefonkontakt, nøgler og lokalereservationer
  • Referent ved møder
  • Diverse ad hoc-opgaver

 

Det forventes, at du

  • Kan håndtere diverse kommunale programmer og it generelt, da Musikskolen i et og alt er digitaliseret
  • Har relevant faglig uddannelse, f.eks. kommunomuddannelsen

 

 

Aflønning efter gældende overenskomst.

 

Ansøgningsfrist den 18. maj 2018 kl. 12. Ansøgningen sendes elektronisk via jobindex.

 

Nærmere oplysninger om arbejdets indhold m.m. kan fås ved henvendelse Musikskoleleder Gitte Hvid, på telefon 7996 5200 eller gh@vejen.dk.

 

Vi glæder os til at høre fra dig.